julstämning

Tänk att det är mindre än 20 dagar kvar till jul. helt sjukt.
Adventsljusstakarna är uppe å lussekatterna bakade.. .kan det bli annat än mysigt? Jo, det e klart snö fattas ju men ändå.
Kom och tänka på en rätt kul sak som hände när  jag och mamma va på sjukhuset.
Då låg det en tant på en brits och varje gång det gick förbi någon så frågade hon dom ifall dom var doktor. efter lite tjat så kom doktorn äntligen till henne.  han sträcker fram handen och presenterar sig som Michael, var på hon säger " hej jag heter Pippi"... rätt skön tant. haha.

Kan inte min dator komma em till mig snart igen så jag kan blogg mer som vanligt, pappas dator e inte alls kul ju.


Puss Malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0