frisör dags

Igår va jag äntligen hos frisören... det behövdes, mina slingor hade vuxit ut en bra bit. Jag hde beslutsångest vad jag skulle göra för något.jag ville ha mörkare samtidigt som jag ville ha ljusare, inte lätt när det e svårt..
men det slutade med blonda slingor i alla fall.. och sen när dom vuxit ut så blir det nog en mörk toning eller nåt. Ett senare problem.
Idag kunde jag ta bilen till jobbet, riktigt skönt. Då kan jag åka direkt till Allum efter jobbet, måste verkligen hitta de sista julklapparna.
På fredag blir det tjejmiddag hemma hos Carro. blir väl ca 6 st eller nåt. Först middag å sen utgång eventuellt. Kul ska det bli i alla fall. Skulle vilja ha en ny klänning tills dess, måste även köpa nyårsklänning.

Att göra
[ ] Köpa klart dom sista julklapparna
[  ]Fixa med nyår
[ ] Köpa nyårsklänning
[ ] Städa
[ ] Träna
.. antar att listan kommer fyllas på med ;)

Har äntligen satt igång med träningen också, känns riktigt skönt. tränar bara hemma på nån maskin som mamma har lånat av en kompis men den e grym, känns precis på dom ställerna som jag vill träna. Måste ju bli lite fit inför thailand i mars. inte för att jag tycker att jag är tjock men bli lite fastare skadar ju inte... inte heller få upp konditionen.

Ska ringa infocare nu tänkte jag och fråga hur det går med min dator, jag vill verkligen ha den nu innan jul och så. Känner mig inte speciellt uppdaterad utan den.. haha.

På Torsdag är det ju lucia, mysigt. Saknar faktiskt att fira lucia så som man gjorde när man va liten. I år ska Ella ha luciafirande på sitt dagis, men jag kan tyvärr inte komma då eftersom jag jobbar, synd. På jobbet ska vi också ha lucia firande.. men bara med glögg och lussekatter.. det var ingen som var speciellt sugen på att sjunga.

Nu ska jag fixa med lite grejor här.. Ha  det bra sålänge.

Lägger in en sjukt oskön bild på mig och andreas från parkan i helgen. Har en massa andra bilder, från julbaket å allt.. men jag kan ju inte lägga in bilderna förräns jag får tillbaka datorn. Så ni får nöja er med denna sålänge.

puss puss Malle

image456

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0