foten

Det e värt att döpa inlägget till det, förbannade fot... det borde inte vara tillåtet att stuka foten såhär nära nyår. nix, det borde det inte!
Jag längtar nåt så sjukt till jag får lägenheten... få sin egna vardag. låta tallriken stå framme tills man känner för att ta bort den.
Skönt att det e fredag igen imon.. ska iofs inte göra nåt speciellt eftersom jag måste ta det lugnt med foten nu innan nyår, så få steg som möjligt liksom. Men det blir la till att träffa nån av brudarna och planera inför middagen här . Alla mina favvo-brudar kommer typ. Klockan 14 ska dom närmsta komma hit , så ska vi basta, lägga hår mask å sånt å bara softa tills vi ska laga middag och fixa till oss sen blir det fest. Som tur är dök det upp någon=)

Nu har jag fått tillbaka min dator, en månad senare. så nu e det bara en himla massa program som ska installeras å så. men det vitkigaste är att internet fungerar å det gör det.

Nu ska jag ta ett bad, innan jag ska linda om min onda fot å plinga frugan som vanligt=)

puss malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0