dukning

Idag har jag träffat frugan. vi va å sola.. nu ser jag helt störd ut. e skitröd verkligen, jag som aldrig brukar bränna mig, fattar inte? så jag hoppas verkligen att det försvinner nu under natten för såhär kan jag ju inte gå runt. Mrn men ska inte klaga över lite solbränna när folk faktiskt har det värre. Men snyggt i det i alla fall inte. Kom på en rätt kul sak, när jag o millan stod i väntrummet i dag på solariet så kommer det ut en kille i bara kalsonger, haha, i väntrummet liksom, och han verkade ganska bekväm i situationen med.
För någon timme sedan så dukade jag klart bordet. Sen har jag fixat med naglarna å lite annat sånt tjejigt. Imorgon blir det inte mkt tid över till annat ju. En sista önsking innan jag går och lägger mig, hoppas att jag vaknar blek imorgon..utan röda inslag. hehe

god natt. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0