Torsdag..

Sitter och dricker jordgubbste.. ringde storasyster nu, men hom höll på o baka pannkakor med ella så hon kunde inte prata så mkt. Usch skulle verkligen behöva tvätta mitt hår innan jobbet, men jag hinner inte vänta på att det ska torka för då kommer jag försent.

Idag är sista dagen på jobbet, eller jag har en dag den 25 augusti med men det är allt. Fast chefen var där igår o gjorde månadsavslutet o då sa hon att jag kunde få jobb flera helger å så... s ådet är ju bra .Fan va jag ska jobba nu så ska jag lägga undan en masa pengar.

Igår packade jag klart kan man säga, blev lite osäker på vad man får ha med sig i handväskan och va man inte får ha med .. Skärp tillexempel, det måste väl vara ok?

Kunde inte somna igår, låg o kollade på tv jättelänge.. men eftersom det är sista dagen idag så fick jag ingen apnik över det:P

Nu till hösten blir det inte mkt fritid har jag insett.. först jobbet då, heltid, sen ska jag jobba extra helger på kicks plus att jag ska läsa Engelska B (måste ha det för att söka till en speciell utbildning).

Bloggar nog en snabbis ikväll när frugan är på besök för imon bitti blir det inget, då får jag gå upp skittidigt:P haha

Ha en bra dag / miss pacha

1 DAY LEFT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0