Onsdag

Idag har jag jobbat som vanligt. Sista dagen med Mikaela med, riktigt tråkigt faktiskt.. för hon är en jättego tjej. Men vi slutar väl inte att träffas för det.
Rätt sjukt ändå idag så stor vi och prata om X (inte personer asså) och sen visade sig att båda ville göra detta. Så om vi gör det så ska vi göra det tillsammans och hålla varandra i handen. Båda ville exakt samma med, kusligt.

Nu ska jag gå ne och leta reda på resväskan jag ska packa i.. för just nu ligger allt på golvet i mitt sovrum. För imon kommer frugan och då kommer jag ju inte vilja packa för då kommer ju snacket va i full gång. Vi kommer väl inte sova en blund den natten å inte kicki heller.. för det blit ju sista natten men N för hennes del på 10 dagar, så dom har la annat för mig..haha, Pam;)

När jag kommer hem börjar jag det nya jobbet redan dagen efter, kommer hem på natten så börjar jag samma morgon. Sen blir det utgång med nikolett,ester å alla med.. Har planerat nåt länge nu men det har aldrig blivit av.

Imon kommer dagen bli fylld av Glädje, det känner jag på mig och det är bra.. för skratta är  det bästa som finns!
Nu ska jag ner i källaren o leta efter väska..

2 DAYS LEFT

Pacha, n-marknad, stranden, bargatan, poolparty, 222, KKO, Havet, sangria.. åhh ge mig det bara;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0