Måndag igen

Kom hem från jobbet för nån timme sen... tänkte gått på stan efter jobbet, men jag orkade inte..det e sjukt va man blir trött av att gå upp tidigt när man inte hunnit vänja sig än.

Igår såg jag, mamma o pappa på beck, men jag decka.. haha. Så gick jag in o la mig.. sen på natten hade mamma gått o lagt sig hos mig, men jag hade inte ens märkt det.. måste varit sjukttrött med tanke på att jag vaknar så fort nån står i dörröppningen till mitt rum annars..

Annars var det en lugn dag på jobbet idag.. eller ahh som vanligt. kanske lite mer än vanligt men det är ju trots allt måndag.. massa paket å sånt som ska delas ut och post som ska skickas .bla bla bla.. palla skriva om det.

Nu är det över en vecka sedan det började att pipa i mitt öra.. efter pacha började det pipa som fan. är orolig att det inte kommer försvinna över huvudtaget nu.. tänk om jag har fått tinitus.. usch. är det nån som vet nåt om tinitus föresten.. eller har haft något liknande?

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag lägga mig och fortsätta läsa på magdalena graafs bok.. fattar inte hur det kan finnas sånna svin som jorma (hennes X)... stackars brud säger jag bara. En del saker kan man ju acceptera..eller förlåta men om nån hade slagit mig så hade det verkligen varit bye bye..

Esmee Denters .. kolla in henne på youtube.com så sjuuukt duktig är hon. Kul att hon bara la upp lite låtar där o nu är hon känd å allt.. va förband till justin timberlake om jag inte minns fel.
dance with my father.. den e såååå fin.

längtar till syrran kommer hem så jag kan lägga in mina bilder... jag vill ha dom nu!

puss miss pacha


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-20 @ 18:40:58
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0