gårdagens kväll..

Igår var jag ute med clown-gänget..
jag, nikolett,ester å så 3 andra tjejer. Va förfest först hemma hos en tjej ..skitfin lägenhet hade hon. Sen vid 1-tiden drog vi där ifrån för att åka in till stan. Först så gick vi till nivå.. inte så mkt folk där så vi drog vidare till lounge och sen efter det excet..
svenska landslaget va ute o festade med.. det informerade ester mig om.. haha hon har fan koll på allt hon:P

klockan 4 typ kom daniel och hämtade oss.. körde alla hem, skitsnällt. Va sjukttrött när jag kom hem.. hann typ bara säga god natt till mamma å sen somnad jag..
vaknade halv 1 idag, så skönt att sova ut för en gångs skull.

Nu ska jag läsa klart magdalena graafs bok "det ska bli ett sant nöje att döda dig".. sjukt bra är den.

pusss malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0