gårdagen

Igår va jag i stan med ann-ida, charlotte, fanny o nina. dom skulle se nån konsert på packhuskajen.. efter det åkte vi till en utflyttningsfest i johanneberg.. helt ok. Men eftersom jag skule jobba idag så drog jag hem istället för att hänga med ut. Mötte upp Johan vid korsvägen så åkte vi hem tsm, bra när man bor nära:) grannar till o med.
Somnade på 1 min typ.. helt slut.

Idag har jag jobbat på kicks på backaplan.. skönt att va hemma nu. Blivoit mkt jobb på senaste, 6 dagar i veckan. Får se hut länge jag pallar med det.. man vill ju inte bränna ut sig innan man är 20..hehe:P

visst är han fin.. NICK DOUGHERTY.. golfspelaren;)

image316

image317
image318
image319

man kanske borde ta upp golf spelet igen..hah , jag har ju trots allt grönt kort;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0