fin onsdag

rätt så soft dag idag.. Först va jag på jobbet som vanligt  och sen kom mamma o pappa och hämtade mig där så åkte vi in till stan. Skulle kolla på 20 års presenter.. valde ut ett eva attling halsband som dom skulle beställa.. hoppas at jag får det innan min födelsedag. Sen så skulle jag kollat på en klocka från d&g eller DKNY men sen när jag hade den på handen så va den inte alls lika fin.. så jag ftänkte att jag får fundera ett tag på det. Men sen gick förbi ur o penn så såg jag en skitfin klocka där istället... så jag fick den:)
Är nog rätt så bra att inte börja med en klocka för flera tusen eftersom jag egentligen inte är någon klock-människa.. så skulle jag sen använda denna mkt och trötta till slut så är det ju bara att köpa en då istället:)
Efter våran lilla shopping.. så gick vi till bryggan och åt.. mysigt. Varmt och skönt är det ute med.. man blir så glad av det.

snart ska jag köpa ett gymkort.. rätt skönt att jobbet bidrar en hel del på kortet.. så då är det inte mkt man behöver lägga till själv:P Får väl se hur det går med träningen, jag har verkligen ingen självdiciplin när det gäller sånt.

Nu ska jag hitta på nåt kul. .. får se va det blir.

puss miss pacha..

föresten, håller på och tar emot lite spanien kort nu på msn.. så ikväll så kanske det kommer upp några här på bloggen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0