Dagens..

Klädsel just nu: mysbrallor och svart linne
Frisyr: utsläppt med "luggen" i hårnålar..
Låt: ingen just nu
Tv: pappa kollar på nåt ointressant i bakgrunden hör jag.
Vill ha: kärlek
Dagens tråkigaste: busskörena
Dagens roligaste: har inte hänt nåt speciellt kul än fakitskt..

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: mamma
Såg dig gråta: det va hela gänget i spanien när jag skadade mig..
Fick dig att gråta: min fot
Fick dig att börja skratta: frugan igår
Du gick på bio med: det var ann-ida och vi såg Caio bella.
Du gick på stan med: mamma
Skickade ett e-mail till dig: det va facebook
Skickade ett sms till dig:  smyckesaffären

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit:
Köpt någonting  yes
Varit sjuk:

Sjungit: Sjävklart
Sagt "Jag Älskar Dig" : nope
Träffat någon ny: nä, men det får hända snart.. om inte killen i hissen varje morgon räknas..haha
Saknat någon: Ja det är väl klart...saknar många just nu.
Kramat någon: yes...men mest mamma:P
Pussat någon: nä, trist men sant
Ätit godis: nej, men popcorn om det räknas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0