chicken..

Snart blir det kykling gryta med ris.:)
Snackade med frugan innan, så kul att höra hennes lilla röst:P Vi planerade ett å annat.. planer på g. haha
när jag satt mitt på centralen så började skratta som bara den.. folk måste tro att jag är störd. men jag kom att tänka på spanien , när vi va i stan o bussen kommer.. och anna rullar mig snabbt som fan i rullstolen..haha trodde att den skulle välta. Eller som en annan gång änr jag inte behövde rullisen längre, s åkom bussen så fick jag hoppa upp på frugans rygg medan hon kuta som faaaan..haha. kul minnen ;)

Ska sätta upp mig i bostadskö nu..lika bra, för det tar ju lite tid innan man ens får någon napp.

Föresten... såg att det bor en skön kille 4 hus ifrån mig.. söt med;) kanske dags att börja promenera.haha

pusss malle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0