♥ Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.

1. Jag kan inte gå någonstanns utan örhängen.. och inte sova med dom heller:P
2. Jag älskar att festa o träffa folk.
3. Jag måste fortfarande sova med nåt/nån i sängen.. antingen mamma eller min kanin som jag fick när jag föddes.
4. Jag måste sova mina timmar varje natt, annars mår jag skit..
5. Jag har svårt att vara tyst. (det beror iofs på när)
6. Jag vill hitta en pojkvän NU.. hehe
7. Jag oroar mig nästan alltid i onödan..har rätt lätt för att oroa mig över huvudtaget.
8. Jag vill flytta till USA och va aupair ett år.







Kommentarer
Postat av: Brad Pitt

hej sötnos!
Gällande punkt nr 6 så kan jag ställa upp om du vill? Men då måste den skabbiga kaninen i punkt 3 åka ut... Fina bilder från spanien förresten, speciellt den när du sitter i rullstol. Sexigt!

2007-08-28 @ 12:28:17
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-30 @ 18:14:30
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0