vilken kväll igår!

Kom hem från praktiken vid kvart över 7. snabbt ner och duscha, raka benen å sånt sen efter det fixa naglarna... hade tappat 3 st. Sen insåg jag hur mkt klckan var och att mina brudar snart skule vara hät. Så snabbt slängde jag på mig mammas alldeles för stora brallor och körde iväg och skulle köpa chips, plockade upp kicki på vägen med. Sen när vi kom hem var det bara till att börja sminka sig och välja kläder och sen korka upp vinet!
Efter ett litet tag så kom Rooz och markus hit med, så förfestade vi till halv 12 eller nåt.. tog bussen in till stan och senblebv det underbara parkan. Vilken kväll det var .. och alla hade roligt med, för det är inte alltid som det är så. Så det var tur att det var så.:)
klockan 4 drog vi hem.Berättade en liten sammanfattning för mamma i bilen.. var så sjukt trött. tror inte ens att hon hann gå ner för trappan från mitt rum innan jag hade somnat.. haha
 Idag mår man väl sådär, men helt ok ändå.. va ska man hitta på ikväll då?`På spriten igen eller bara ta det lygnt.. lutar nog mest åt en lugnt hemma kväll tror jag men man vet ju aldrig.


Puss malle

här kommer lite goa bilder sen igår... njuuuut;)
klicka på bilderna för att få dom större:)



Fler blider kommer änr jag inte e så bakis längre! måste lägga mig nu!


Kommentarer
Postat av: Millan

Så jävla het kväll! Grrrrr.

2007-04-21 @ 14:04:51
Postat av: marie

Den kvällen är en jag inte kommer att glömma!! =D Party nästa helg med??

2007-04-23 @ 15:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0