Malle

Har inte kunnat skriva på ett tag nu. Kunde inte lägga upp mina inlägg, vet inte varför. men nu verkar det funka igen.
Ikväll skulle jag hämtat  mamma å pappa på flygplatsen men så ringde dom å sa att det var försenat i 4 h, så dom kommer inte lanada förrän kl  2 inatt. så det blir till att ställa klockan och gå upp;)

Veckorna går rätt snabbt sedan jag bröjade praktisera, trivs jättebra! Har solat idag med, brände asset lite.. haha:)
Idag kom marie, anna å millan hem från Ny... med sig har dom min guess väska, ska bli kul å spana in den.
Får se om det kanske blir en liten sväng på parkan på fredag för nästa fredag är det ju gayblubben, helt värdelöst, fattar inte hur dom kan ha det en löne-fredag?

3 nätter i rad har jag dröm om världens underbaraste kille, som är söt snäll å allt sånt. men grejen e att jag inte vet vem det e... haha. När jag vaknar så kommer jag inte ens ihåg hur han ser ut. (jag tror jag såg honom idag på gymmet, kanske inte var han men han var en 10p-are iaf)  men i alla fall.. inatt så drömde jag att han var bortrövad.. hur ska detta sluta?


image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0